Ümummilli
liderimiz
Heydər
Əliyevin
rəhbərliyi
altında
hazırlanmış iqtisadi inkişaf strategiyasının
Azərbaycan
Respublikasının
Prezidenti
cənab
İlham
Əliyev
tərəfindən
böyük
məharətlə, uğurla
həyata
keçirilməsi
respublikamızda yeni inkişaf modelinin formalaşmasına və onun dünya
iqtisadiyyatına inteqrasiyasına,
qloballaşma şəraitində Azərbaycanın milli iqtisadiyyatının dayanıqlı inkişafına,
iqtisadiyyatın tarazlı və proporsional tərəqqisinə, əhalinin
rifah
halının
yaxşılaşmasına
imkan
vermişdir.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti Cənab İlham Əliyev vergilər haqqında
çıxışlarından :
“Vergilər Nazirliyi çox yaxşı işləyir, işlərini çox yaxşı
qurub... Azərbaycanın hərtərəfli inkişafında vergi orqanlarının çox
mühüm rolu var”. |
Azərbaycan Respublikasının Vergilər Nazirliyinin
3 saylı Ərazi Vergilər İdarəsinin binasının açılışındakı
nitqindən, 25 iyul 2005-ci il. |
|
“Bizim gəlirlərimiz, imkanlarımız artır... Eyni zamanda vergi
sistemində də islahatlar öz nəticəsini verməkdədir”. |
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin iclasındakı
nitqindən, 2 yanvar 2006-cı il. |
|
“Bu, dövlət vergisidir. Hər bir vətəndaş, hər bir şirkət onu
ödəməlidir....Vergidən yayınanları ciddi cəzalandırmaq lazımdır”. |
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin iclasındakı
nitqindən, 31 iyul 2006-cı il. |
|
“Qısa müddət ərzində görülən işlər bir daha təsdiqləyir ki,
mənim qərarım düzgün qərar idi. Mən “bir pəncərə” sistemini məhz
Vergilər Nazirliyinə tapşırmışam. Siz də bunu çox yaxşı icra etmisiniz.
Tam şəffaflıq, rahatlıq, sahibkarlığın inkişafı üçün, nəzarətin
gücləndirilməsi üçün çox böyük işlər görülübdür”. |
Vergilər Nazirliyi yanında Xüsusi Rejimli Vergi Xidməti Departamentində “bir pəncərə” sisteminin təqdimat mərasimindəki nitqindən, 29 dekabr 2007-ci il. | |
«Vergi sahəsində aparılan islahatlar uğurludur. «Bir pəncərə»
prinsipi Azərbaycanda tətbiq olunur. Digər islahatlar aparılır,
bütövlükdə bu sahədə işlər görülür. Ancaq o da həqiqətdir ki,
vergilərdən yayınanların sayı da kifayət qədərdir... Biz bunları bilirik
və bu hallarla mübarizə daha da ciddi və məqsədyönlü aparılmalıdır.
Elə etməliyik ki, ticarət, məişət, iaşə obyektlərində nağd
ödəmələr minimuma endirilsin... Bizim əhalimizin böyük hissəsi kredit
kartlarına malikdir. Hər bir məntəqədə, hər bir ticarət obyektində, hər
bir restoranda kredit kartlarından istifadə olunmalıdır. Belə olan
halda, əlbəttə ki, vergilər bazası heç səy göstərilmədən, avtomatik
olaraq genişlənəcəkdir...» |
Azərbaycan Respulikası Nazirlər Kabinetinin 2010-cu ilin
sosial-iqtisadi inkişafının yekunları və 2011-ci ildə qarşıda
duran vəzifələrə həsr olunmuş iclasdakı
nitqindən. 14 yanvar 2011-ci il |
|
“Vergilər Nazirliyində toplanan təcrübə çox qiymətlidir. Mən çox
şadam ki, sizin nazirliyiniz müasir əsaslarla idarə olunur, müasir
menecment tətbiq edilir, dünya praktikası öyrənilir. Biz elə etməliyik
ki, dünya praktikasını, onun ən qabaqcıl nümunələrini Azərbaycanda
tətbiq edək”. |
Şamaxı rayonunda Vergilər Nazirliyinin yeni
Tədris Mərkəzinin açılış mərasimindəki nitqindən,
13 sentyabr 2011-ci il. |
Xarici siyasətinin prioritetlərindən biri milli bazarın dünya bazarı ilə, milli
iqtisadiyyatın dünya iqtisadiyyatı ilə intensiv inteqrasiyasının düzgün
təşkilidir. Bu məqsədlə Azərbaycan hökuməti bir çox dünya dövlətləri ilə
iqtisadi əməkdaşlıq əlaqələri yaratmaqdadır.
Respublikamızda
son illərdə güclü iqtisadi potensialın yaradılmasında, dövlətçiliyin
möhkəmləndirilməsində, azad və demokratik cəmiyyət quruculuğunda görülən işlər
Azərbaycanın iqtisadi qüdrətini və beynəlxalq nüfuzunu xeyli artırmışdır. Bütün
bunlar ulu öndər Heydər Əliyevin siyasətini uğurla davam etdirən Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin yorulmaz fəaliyyətinin məntiqi
nəticəsidir. Azərbaycan Respublikasında həyata keçirilən çox şaxəli islahatlar
yeni inkişaf modelinin formalaşdırılmasına, onun dünya iqtisadiyyatına
inteqrasiyasına, həm neft, həm qeyri-neft sektorlarının dinamik inkişafına,
əhalinin rifahının yaxşılaşdırılmasına, iqtisadiyyatın tarazlı və mütənasib
tərəqqisinə səbəb olmuşdur. Dünyada gedən böhran proseslərinə və bir sıra
aparıcı ölkələrdə iqtisadi artım sürətinin aşağı düşməsinə baxmayaraq, ölkə
başçısının çevik və işlək mexanizmlər üzərində qurulmuş uğurlu fəaliyyəti
nəticəsində son illər iqtisadi artım tempinə görə lider mövqedə olan milli
iqtisadiyyatımızda, çox az ölkələrin nail olduğu, artıq nümunə göstərilən yüksək
dayanıqlıq və sabitlik təmin edilmişdir. Dövlət başçısının səyi və qətiyyəti
nəticəsində ölkə iqtisadiyyatının hərtərəfli inkişafı, xüsusilə, real sektora
xarakterik olan yüksək artım tempi və aparılan islahatlar müasir dövrdə də vergi
sisteminin inkişafına təkan vermiş, gələcək inkişaf üçün yeni perspektivlər və
imkanlar müəyyənləşdirmişdir. Milli
iqtisadi inkişaf strategiyasında mühüm rol oynayan vergi xidməti orqanlarında
son illər vergi sisteminin təkmilləşdirilməsi, vergitutma bazasının
genişləndirilməsi, vergi xidmətinin müasir Avropa standartlarına
uyğunlaşdırılması sahəsində əhəmiyyətli işlər görülmüş, vergi qanunvericiliyi və
vergi inzibatçılığının müasir tələblər baxımından qurulmasında bir sıra
müvəffəqiyyətlərə nail olunmuşdur. Azərbaycanın müasir vergi
xidməti
ölkənin iqtisadi qüdrətinin güclənməsi, nəhəng regional layihələrin həyata
keçirilməsi işlərinə öz töhfəsini verməkdədir. Bununla da müstəqil dövlətimizin
vergi siyasəti iqtisadi siyasətin mühüm tərkib hissəsinə, iqtisadi tənzimləmədə
və fiskal siyasətin həyata keçirilməsində aparıcı amilə çevrilmişdir. Ölkə
Prezidenti cənab İlham Əliyevin uğurlu daxili və xarici
siyasəti nəticəsində artıq iqtisadi sahədə keçid dövrünü başa vurmuş
doğma Azərbaycanımızda çevik vergi siyasətini həyata keçirməyə qadir, beynəlxalq
standartlara cavab verən müasir vergi xidməti formalaşmışdır.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İ.Əliyevin rəhbərliyi altında
ölkəmizdə bazar iqtisadiyyatının formalaşdırılması, onun dünya iqtisadiyyatına
inteqrasiyası istiqamətində aparılan məqsədyönlü iqtisadi siyasət çərçivəsində
çevik vergi siyasəti həyata keçirilir ki, bu siyasətin də əsas istiqamətləri
aşağıdakılardır:
- vergilərin sayının azaldılması;
- vergi dərəcələrinin aşağı salınması və vergi güzəştlərinin azaldılması
hesabına vergitutma bazasının genişləndirilməsi;
- iqtisadiyyata investisiya qoyuluşunun stimullaşdırılması məqsədilə əlverişli
investisiya mühitinin yaradılması;
-rezident vergi ödəyiciləri ilə qeyri-rezident vergi ödəyiciləri arasında vergi
yükünün bərabərləşdirilməsi;
- vergi ödəyicilərinin hüquqlarının genişləndirilməsi;
- vergi ödəyicilərinin məlumatlandırılması, vergi təbliğatı;
- respublikanın və əhalinin iqtisadi təhlükəsizliyinin təmin edilməsinə
yönəldilən tədbirlərin həyata keçirilməsi;
- respublikanın ixrac potensialının inkişafının təmin edilməsi;
- vergi sisteminin vahid uçot-informasiya sisteminin təkmilləşdirilməsi;
- vergi inzibatçılığının təkmilləşdirilməsi;
- vergi ödəyicilərinin gəlirləri üzərində səmərəli nəzarət mexanizminin tətbiqi;
- vergi intizamına əməl olunması üzərində nəzarət sisteminin təkmilləşdirilməsi
və vergi hüquq pozuntusu hallarına görə məsuliyyət sisteminin daha da
şərtləşdirilməsi;
- vergi xidməti orqanları əməkdaşlarının səmərəli fəaliyyət göstərməsi məqsədi
ilə vergi orqanlarının maddi-texniki bazasının əhəmiyyətli dərəcədə
möhkəmləndirilməsi.
Qeyd olunan istiqamətlərin həyata keçirilməsi məqsədilə Azərbaycan
Respublikasında vergi sisteminin normativ-hüquqi bazası yaradılmışdır ki, bu da
aşağıdakı prinsiplər rəhbər tutulmaqla həyata keçirilir:
1. Bütün təsərrüfat subyektlərinin və vətəndaşların qanun qarşısında hüquq
bərabərliyi;
2. Vergi ödəyicilərinin bəzi kateqoriyalarına verilən vergi imtiyazlarının
qanunla təsdiq olunması;
3. Vergi siyasətinin sabitliyi və ardıcıllığı;
4. Vergi yığımında şəffaflığının təmin olunması;
5. Mütərəqqi vergitutma formalarına üstünlük verilməsi;
6. Vergi xidməti orqanlarının qeyri-qanuni hərəkətlərinə yol verilməməsi və s.